Wednesday, August 29, 2007

Tentang saya.

SaLam sejahtera Cikgu ismaiL dan rakan-rakan sekaLian.Disini,saya akan berkongsi dengan anda tentang diri saya.Nama saya Syafiqah Bte ZainoL Abidin dari keLas 2B dan iniLah bLog peribadi saya.Saya suka berjaLan-jaLan di pusat membeLi-beLah apabiLa ada masa Lapang dan juga mendengar muzik.Saya seorang yang pemaLu dan juga pendiam,tetapi apabiLa diajak berbuaL saya boLeh bertukar perangai?haha..Saya mempunyai tujuh ahLi anggota keLuarga termasuk abang ipar saya.Makanan kegemaran saya iaLah nasi ayam tetapi tidak tahu mengapa saya tidak gemar untuk makan nasi ayam yang ada dijuaL disekoLah.Minuman kegemaran saya puLa iaLah miLo.Tidak kira sama ada sejuk atau panas.OLeh kerana bahasa inggeris iaLah subjek kegemaran saya,saya gemar membaca buku pada masa Lapang.Sampai disini sahaja saya bercakap.


sekian terima kasih..







daa.((:

No comments: